صهباصهبا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

عزیزترین

خانواده چهار نفرى ما

1391/12/21 22:06
نویسنده : مامان و بابا
284 بازدید
اشتراک گذاری
چه زود گذشت ما فردا شب مى شيم چهار نفر. سلام هستى .دلم گرفته با تو راحت تر مى تونم حرف بزنم اخه تو دختر بزرگمى.هم به تو ظلم شد هم به نى نى دوممون شايدم اشتباه مى كنم چند وقت ديگه كه اين روزاى سخت بگذره متوجه بشم كه همش خير بوده و بابتش بايد خدا رو شكر كرد، بابا كه اين طورى فكر مى كنه.عزيزم خيلى نگرانه فردا شبم اولين شبى كه بدونه تو هستم.ديگه نمى تونم بهت بگم همه هستيم و اين خيلى ناراحتم مى كنه عزيز نمى تونم نوشتنو ادامه بدم مثله هميشه شرمنده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه زهرا
26 اسفند 91 3:17
قربونت برم صهباى نازنينم!!! دوستت دارم عزييييييز عمه!!!
عمه زهرا
2 فروردین 92 12:31
صهباى عزيزم عيدت مبارك!!!!
عمه زهرا
12 خرداد 92 11:26
سلااام عزيز عمه!!! خوبى؟اميدوارم خوب باشى امروز روز تولدت بود گلم كه من پيشت نبودم ولى به يادت بودم. عزييييزم تولدت مبارك بيا شمعها رو فوت كن! اميدوارم شاد و سالم و موفق در سايه مامان و بابا و خواهرى زندگى كنى دوستت دارم خيلى
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزترین می باشد